【樓奴】港女返「鄉下」唔願走 移居清邁兼買樓

泰國物價便宜,不只曼谷,位於北部的清邁,同樣是不少港人的旅遊熱點,而香港女子Sinny亦不例外,自小已是泰國常客,長大後不但飛到當地學泰文,更愛上當地環境,最後決定離開香港,移居清邁兼買樓,不做香港樓奴。

從澳洲完成學業後,Sinny回港任職OL,有感香港物價貴兼生活壓力大,令Sinny逐漸開始思考人生去向,「2013年返香港,覺得愈來愈辛苦,而且香港樓價太癲,人工又唔高,買樓簡直無可能,既然自己鍾意泰國,點解唔去試下?」雖然Sinny是半個泰國人,但從未循正式途徑接觸泰文,「如果有心想喺泰國發展,覺得應該要去當地住。」於是Sinny於2015年決定去泰國修讀泰文,「最初只諗住讀一年,不過讀完書之後,就搵到份地產工作,亦覺得清邁發展機會俾香港多,於是繼續留喺度。」…… <<Read more>>

Source: https://www.hk01.com/

you're currently offline