Raeon International – 【移民英國速成班】(2020年11月22日)

Loading Map....

Date/Time
Date(s) - 15/11/2020
11:00 AM - 7:00 PM

Location
喜來登酒店三樓唐廳

Categories


【BNO持有人登陸英國 傍住你一步上岸】
BNO居留簽證出年1月31日起即接受港人申請,容許BNO護照持有人及近親申請到英國就業或留學,仲不設限額!英國政府同時宣佈嘅「5+1」政策,令BNO持有人居滿5年後可以申請定居身份,再居留英國多1年後,即可正式申請成為公民,入籍英國比起以前可以話係易過借火。作為即將以第一批以BNO簽證入籍英國嘅你,衝線在望,但係點樣把握時間優勢,可以登陸英國一落地即上岸都係一門學問嚟㗎! 快啲登記嚟緊嘅免費英國BNO講座,我哋會由搵工、報稅慳稅、買樓、升學都全程傍住你,等你登陸英國就可以一步上岸!
講座內容:
-教你搵工、慳稅報稅、買樓、升學攻略!專家幫到你
免費講座:
「移民英國速成班」
日期:11月22日 (星期日 ) 1PM
地點:尖沙咀喜來登酒店3樓唐廳
嘉賓:司徒詠怡 (信睿環球創辦人)
陳曉欣 (利安環球項目經理)
??想知多啲英國物業資訊,可以搵我哋了解詳情,我哋都會提供一對一諮詢!即刻搵我哋報名啦!
? 查詢:+852 9168 8209
Ⓜ️(Whats App: http://bit.ly/2LAa8fK)
=======================================
模擬圖片僅供參考。 *須受有關條款限制。所有售價及資料為付印日資料,需按單位類型及銷售情況而定。此物業項目之出售或出租者所提供之資料,均不構成任何承諾或合約。以上物業為純住宅項目,並非集體投資計劃。所介紹以及其他物業資料由本公司認為可信之資料來源提供,買家不建議過份依賴上述資料,需親自查證有關資料的準確性及可信性。我們並無處理位於香港的任何物業的牌照

詳情及報名:https://bit.ly/3nqYl5L

you're currently offline