Raeon International -【移英稅務規劃及金融資產管理免費講座】(2021年6月19-20日)

Loading Map....

Date/Time
Date(s) - 19/06/2021
12:00 PM - 4:00 PM

Location
喜來登酒店四樓明廳

Categories


??BNO移民英國資產規劃免費講座】
報名齊齊學點節稅 資產部署唔太難!
英國生活水平高,物價與香港接近,但樓價及住屋面積比香港來得吸引。面對近期大幅下降的英國移民門檻,不少港人都希望以香港樓換英國樓,實行細屋搬大屋移居英國。但比起香港的低稅政策,英國稅制複雜且採環球徵稅,只要每一個稅季年度在英國住滿183日即會自動成為英國稅務居民,海外的入息及物業增值獲利的被動收入亦有可能需要繳稅,所以移英前的稅務規劃尤為重要,做多一個舉動已可為你慳不少稅!
利安環球為你的移英生活做好準備,特別誠邀到新加坡最大財富管理辦公室之一的IPP集團業務合夥人黃志雄先生(Steven), 分享移居英國的稅務規劃及合法節稅措施,令你避晒所有稅網陷阱。記得到時帶定簿仔,mark定notes呀!有關講座免費報名, 名額先得先得,歡迎大家參加 。
【移英稅務規劃及金融資產管理免費講座】
免費講座(名額20名)
主講嘉賓:黃志雄先生 Steven Wong (IPP 策略合夥人)
日期:6月19日及6月20日(六、日)
時間:下午12時 (每日1場)
地點:尖沙咀喜來登酒店4樓明廳
講座內容:
1. 深度拆解英國資產類別稅制
2. 節稅保單(PPB)簡介
3. 除外財產信托(EPT)簡介
4. 全球經濟復甦前的資產部署
同場加映: 英國伯明翰買樓投資攻略
=========
想知多啲英國物業資訊,可以搵我哋了解詳情,我哋都會提供一對一諮詢!即刻搵我哋報名啦!https://bit.ly/3zHKmzl
Mobile/ Signal: +852 9168 2585

you're currently offline